OuR SoNg

Khamis, 6 Disember 2012

MuMmY 2 Be ")

halo halo....

lama benor i x update blog i nie..
msa wat blog ni daku bru bertunang..
la ni dah setaun lbih aku bergelar isteri org
n the best part is i'm getting to have a little doter next year (in shaa ALLAH ) xcited gila kot.. setelah 7 blan menunggu last2 termakbul jg doa aku ni..
la ni dah terasa tua ckit.. ye la nk jdi mak org dah kan.. kna la cover2 ckit prgai daku nie..

nk update ckit la relationship aku ngn my hubby tercayang

start pregnant nie aku xkja.. so dpt la bersama ngn insan tersyg..nak kta best mmg la best.. (gila x best dok ngn lgi sndri..haha )tpi kdg2 mkn hti + stress +tekanan perasaan semua da.. biasala kami nie mmg xleh dok skli.. comfrm gduh memanjang la.. kdg2 terasa mlu plk ngn jiran kmi.. msti depa pning.. almosteveryday kmi dua org dok bercakaran.. time  beromantika de amor pun bercakaran g..haha

ok la.. aku nk out dlu.. penat lor..
maklumla dh 8blan.. cpat semput.. nk kluar ambik angin sat..bby cemuih mummy dia asyik terperap dlm umh..


papai :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan